Netflix z datą premiery polskiej edycji Rhytm+Flow

24 kwietnia 2025
Netflix z datą premiery polskiej edycji Rhytm+Flow Nowe Rozdanie: Rhythm Flow Polska, Netflix

Już w maju widzowie zobaczą Nowe Rozdanie: Rhythm + Flow Polska, pierwszy polski sezon globalnego formatu Netflixa. Pierwsze odcinki będą dostępne 14 maja. 

Program Nowe Rozdanie: Rhythm + Flow Polska podzielony jest na trzy części. 14 maja odbędzie się premiera czterech pierwszych odcinków: castingi regionalne, casting w Warszawie oraz cyphery. 21 maja – premiera trzech odcinków: bitwy, teledyski i duety z topowymi polskimi artystami, zaś 28 maja – Wielki Finał, w którym trójka finalistów stanie do walki o główną nagrodę – 500 000 zł i szansę na realny start w branży.

O czym jest program Nowe Rozdanie: Rhythm + Flow Polska?  Trójka jurorów – DZIARMA, Bedoes 2115 i Sokół – przemierzyła Polskę wzdłuż i wszerz, by odnaleźć przyszłe gwiazdy sceny rapowej. Od lokalnych castingów po wielki finał, uczestnicy mierzą się z wymagającymi wyzwaniami – cypherami, bitwami, produkcją teledysków, duetami z topowymi artystami i wreszcie – tworzeniem finałowego hitu z czołowymi polskimi producentami.

W programie szukałem osoby, która ma ten błysk w oku, który miałem jak byłem 14–15-latkiem i zaczynałem robić muzę. Ten błysk i prawda to rzeczy, których nie może stworzyć wytwórnia – to się po prostu ma. Bardzo chciałbym, aby Nowe Rozdanie: Rhythm + Flow Polska przyniósł spotlight na uczestników, którzy się w nim pojawili. Chciałbym zobaczyć jak ci ludzie, którzy na co dzień są taksówkarzami czy pracują w gastro robią po prostu karierę, bo na to zasługują – mówi Bedoes 2115.

Z kolei DZIARMA dodaje: „Jestem na maksa podekscytowana premierą. Moim zdaniem ten program bardzo namiesza. Mamy tu nowych artystów ze świeżym spojrzeniem na muzykę, świetnych songwriterów i ludzi z twardą dupą, bo nie każdy odważyłby się na takie wyzwanie. Oni są jak czołgi – jak udało im się przetrwać ten program, to są gotowi na wszystko”.

Nagrywając program byłem pod wrażeniem prawdziwych emocji, które udzieliły się nie tylko w oczywisty sposób uczestnikom, ale też nam, jurorom. Kilku uczestników, okazało się naprawdę kreatywnych i bardzo zdolnych, więc misję uważam za udaną – przyznaje Sokół.

To niejedyny polski talent show skupiony na rapie. W marcu na Prime Video zadebiutował „Rap Generation”.

Polecamy

Sponsorzy

Sponsorzy
Sponsor statuetek
Partnerzy Plebiscytu i Gali
Partnerzy medialni